سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام؛
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، گفت: بیش از 2 هزار پوستر ویژه بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام( ره) چاپ و توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 02 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، گفت: برگزاری ویژه نامه‌های نکوداشت ایام ارتحال ملکوتی حضرت امام( ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد با توجه به شیوع بیماری کرونا امری مهم و ضروری است.

وی افزود: علی‌رغم ایجاد محدودیت‌های ناشی از گسترش ویروس کرونا در کشور و به تبع در این استان، تدابیر و تمهیدات لازم در این راستا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی اتخاذ شده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: این برنامه‌ها از ساعت هشت و سی دقیقه سه شنبه 13 خرداد ماه با حضور بر مزار شهدای گمنام واقع در محوطه اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهر ایلام و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی آغاز خواهد شد.

مسابقه فرهنگی از وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام( ره)

وی ادامه داد: مسابقه فرهنگی از وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام( ره) و همچنین ویژه قیام خونین 15 خرداد به صورت جداگانه در سطح فضای مجازی و کانال‌های خبری استان از فردا با مهلت 3 روزه برگزار و به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

چراغی‌پور گفت: از تمثال مبارک حضرت امام خمینی( ره) که توسط یکی از هنرمندان برجسته استان طراحی و به تصویر کشیده شده را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام( ره) رونمایی و این آیین ساعت 11 صبح روز سه شنبه در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام برگزار می‌شود.

وی افزود: چاپ و توزیع بیش از 2 هزار پوستر ویژه بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد و نصب بر ناوگان حمل و نقل عمومی شهری سطح استان در این ایام انجام می‌شود.

پخش زنده بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای از طریق سیستم‌های صوتی سطح شهر

چراغی‌پور تصریح کرد: پخش زنده بیانات ارزشمند و مهم ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای( مدظله‌العالی) از طریق سیستم‌های صوتی سطح شهر ایلام ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 14 خرداد ماه مهم‌ترین برنامه بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی( ره) محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام چراغی‌پور ضمن تقدیر از تلاش‌های تأثیرگذار اصحاب رسانه، مطبوعات و فضای مجازی استان در راستای اطلاع رسانی به موقع و تأثیرگذار مناسبت‌های مختلف و تنویر افکار عمومی به ویژه نسل جوان جامعه نسبت به اهمیت بزرگداشت وقایع تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: به مانند همیشه از اهالی رسانه انتظار داریم بار دیگر با تمام توان و ظرفیت در جهت تبیین و تشریح اهمیت بزرگداشت مناسبت‌های تاریخی و مهم 14 و 15 خرداد و اطلاع رسانی برنامه‌های این ایام گام‌های موثری بردارند./ح

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بیکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
بجای هزینه دو هزار پوستر دوهزار ماسک میخریدین و بیاد امام بین مردم پخش میکردین.
امامی که ساده زیست و مردم دوست بود نیاز به پوستر نداره اگه شماها هیچ کاری را به نام امام نکنین پوستر امام تو قلب مردمه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار