مدیرکل استاندارد ایلام؛
مدیرکل استاندارد ایلام گفت:نظارت بر شهربازی ها شامل استاندارد بودن نوع تجهیزات و نیز وضعیت فنی نصب امکانات شهربازی هاست و در سال گذشته استانداردسازی ۸۳ درصد شهربازی ها در سطح استان ایلام انجام شد که این امر بیانگر توجه به این مقوله است.
کد خبر: ۸۵۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 01 June 2020

به گزارش تابناک ایلام، مهناز همتی بر لزوم نظارت بر وضعیت استاندارد و نیز استاندارد سازی تجهیزات شهربازی و محل نصب برای پیشگیری از هر حادثه ای در فصل تابستان و همچنین بحران شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

مدیر کل استاندارد، نداشتن مولفه های ایمنی و استاندارد را علت تعطیلی برخی دستگاه ها اعلام کرد و افزود: بهره برداران شهربازی ها برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی، وسایل و تجهیزات شهربازی خود را از مراکز استاندارد تهیه کنند و مراحل استاندارد سازی را به طور کامل انجام دهند.

وی اظهار کرد: سال گذشته تعداد ۱۱ وسیله و تجهیز شهربازی پلمب شدند.

همتی با اشاره به اینکه اجرای مقررات استاندارد لازمه توجه به حقوق شهروندی و جلوگیری از بروز سوانح دلخراش است، افزود: از فعالیت هرگونه امکانات شهربازی بدون استاندارد جلوگیری خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان در پایان گفت: از مردم تقاضا داریم برای حفظ سلامتی و ایمنی خود و فرزندانشان از وسایل و تجهیزات استاندارد استفاده کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار