فرمانده انتظامی ایلام عنوان کرد
فرمانده انتظامی ایلام از کشف بیش 7200 نخ انواع سیگار قاچاق در سیروان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 30 August 2015

سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک ایلام از توقف یکدستگاه تاکسی با 12 میلیون ریال خلافی خبر داد و گفت: طرح کنترل خودروهای عمومی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان مهران به منظور برخورد با رانندگان متخلف به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح که تمام خودروهای عمومی هنگام تردد کنترل می‌شدند یکدستگاه تاکسی پس از استعلام مدارک از سیستم راهور مشخص شد که دارای بیش از 12 میلیون ریال خلافی است.

دولتی با بیان اینکه پس از مشخص شدن خلافی، خودرو به پارکینگ منتقل شد، تصریح کرد: رانندگان در سطح معابر با سرعت مطمئنه حرکت کرده و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش تصادفات و تخلفات در سطح معابر باشیم.

* اجرای طرح مبارزه با قاچاق دخانیات در سیروان موفقیت‌آمیز بود

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف بیش 7200 نخ انواع سیگار قاچاق در سیروان خبر داد و گفت: اجرای طرح مبارزه با قاچاق دخانیات در سیروان موفقیت‌آمیز بوده است. طی چند عملیات موفق مأموران انتظامی شهرستان لومار موفق به شناسایی چند مغازه دخانیاتی فروش سیگار قاچاق شدند.

وی خاطرنشان کرد: چند مغازه که اقدام به دپو و فروش سیگار قاچاق کرده بودند پلمب و عوامل آن دستگیر گردیدند. از این تعداد مغازه 7200 نخ انواع سیگار قاچاق کشف و ضبط شد. در این راستا پرونده قضایی تشکیل و متهمان تحویل مراجع قضایی داده شدند.

* افزایش 58 درصدی توقیف موتورسیکلت در ملکشاهی

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با اجرای طرح توقیف موتورسیکلت سواران متخلف در شش ماهه اول سال ،با افزایش 58 درصدی توقیف موتورسیکلت نسبت به مشابه سال قبل بوده است. به منظور برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در نقاط پر تردد سطح شهر طرح‌های مختلف انتظامی از ابتدای سال جاری در چند مرحله در این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: راکبان موتورسیکلت سوار با انجام حرکات نمایشی و پرخطر حقوق شهروندان را پایمال کرده و در صدد برهم زدن آسایش مردم بودند در سال جاری با برخورد قاطع پلیس روبرو شدند. در این راستا تعداد زیادی موتورسیکلت متخلف توقیف شد که نسبت به  مشابه سال قبل 58 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه امنیت اجتماعی حق مسلم شهروندان  است، گفت: پلیس مصمم است با مخلان نظم و امنیت طبق قانون برخورد جدی و قاطع خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار