امام جمعه ایلام ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ۴۰ درصد مردم این استان در حمایت از اقشار خسارت دیده بر اثر بیماری کرونا مشارکت داشته اند.
کد خبر: ۸۵۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴ 31 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار  در آیین آغاز توزیع کمک های نقدی مومنانه بین خانواده های نیازمند ایلام افزود: در این زمینه نگاه ها تنها مختص افراد خیر نبود و بسیاری از مردم با وجود عدم برخورداری از وضعیت رفاهی مطلوب ولی در این زمینه مشارکت داشتند.

وی با ذکر اینکه انفاق و حمایت از نیازمندان در دین مبین اسلام و قرآن کریم مورد تاکید فراوان قرار دارد، ادامه داد: کرونا آزمونی برای مردم بود که خوشبختانه سرافراز از آن بیرون آمدند.

وی اظهار کرد: تاکید دین اسلام حمایت انسان ها از یکدیگر بویژه در مسایل مادی بوده و بهترین الگو در این زمینه حضرت علی(ع) است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این آیین گفت: این کمک ها شامل هدیه کارت دو میلیون ریالی است که به دو هزار و ۲۰۰ خانواده نیازمند که توسط طلاب و روحانیان شناسایی شده اند اهدا می شود.

حجت الاسلام محمد فتاحی مجموع این کمک های نقدی را چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این هدایای نقدی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در اجرای پویش کمک مومنانه بنیاد مستضعفان بین این خانواده ها قرار گرفته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار