چهار نفر از قاچاقچیان محموله احشام در شهرستان مرزی دهلران با هوشیاری نیروهای هنگ مرزی دستگیری شدند.
کد خبر: ۸۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 30 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،مدیرکل تعزیرات حکومتی گفت: تعدادی از قاچاقچیان و احشام قاچاق همراه آنها که از کشور عراق وارد مرز دهلران شده بودند با هوشیاری نیروهای هنگ مرزی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
نعمت الله بیرانوند اظهار کرد: این پرونده پس از انجام اقدامات قانونی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان دهلران ارجاع و مشخص شد قاچاقچیان پس از وارد کردن 298 راس گوسفند از کشور عراق قصد داشته اند این احشام را پس از انتقال به بندر گناوه به کشور کویت منتقل کنند که توسط هنگ مرزی دهلران شناسایی و دستگیر می شوند.
وی یادآور شد: تعداد احشام مکشوفه 180 راس بود که با تحقیقات رییس شعبه ویژه قاچاق دهلران معلوم شد تعداد اصلی احشام قاچاق وارد شده بر اساس اقرار متهمان پرونده 298 راس بوده است که قبل از رسیدن ماموران 118 راس از آنها به محض ورود به مرز به فروش رسیده اند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام تاکید کرد: رییس اداره تعزیرات حکومتی دهلران و رییس شعبه قاچاق آن اداره با اخذ اعتراف، اقرار و تجمیع تعداد احشام مکشوفه و فروخته شده با مبنا قرار دادن تمامی احشام قاچاق متهمان پرونده را به 2 میلیارد و 805 میلیون و 360 هزار و 120 ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم و همچنین حکم به ضبط احشام مکشوفه به نفع دولت صادر می کنند.
بیرانوند اضافه کرد: پرونده هم اکنون در مرحله اجرای حکم قرار داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار