فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اولین سپر دفاعی کشور که باید نفوذ ناپذیر باشد، مرز است در واقع مرز هویت استراتژیک ملی است و نقش کلیدی در پیشبرد راهبردهای کلان نظام و کشور دارد.
کد خبر: ۸۵۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 30 May 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار شاکرمی در جریان بازدید از محور عملیاتی "ازگله" محور عملیاتی تیپ ۱۱ مردم پایه امیرالمومنین(ع) اظهار داشت :اولین سپر دفاعی کشور که باید نفوذ ناپذیر باشد ،مرز است در واقع مرز هویت استراتژیک ملی است و نقش کلیدی در پیشبرد راهبردهای کلان نظام و کشور دارد.

وی افزود: استقرار یگان های دفاعی،رزمی و مراقبتی در مرزها صرفاً برای نگهبانی و مرزبانی نیست،بلکه این حضوراز نشانه های اعمال و بروز حاکمیت دراین مناطق می باشد که درجای خودبسیار مهم و حائز اهمیت است.

سردار شاکرمی یادآور شد : راهبرد امنیت پایدار مردم محور و استفاده از ظرفیت های مردمی، وضعیت خوبی در مرزها ایجاد کرده است و با حاکمیت امنیت و آرامش در این مناطق،ضدانقلاب و تروریست‌های مخل امنیت کشور امروزدرحضیض ضعف و ذلت قرار دارندومردم این مناطق مواجهه هوشمندانه و قاطعانه باآنها دارند.

وی بیان داشت : استقلال وتمامیت ارضی کشور ما از نقاط مرزی شروع می‌شودوبه همین خاطر در مسایل معیشتی،امنیتی، اطلاعاتی ونظامی به مرزها نگاه ویژه ای داریم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار