مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام ؛
مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: عملیات اجرایی چهارخطه شدن خروجی شهر دره شهراستان ایلام به سمت پلدختر استان لرستان به طول ۱۳ کیلومتر با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ 30 May 2020

به گزارش تابناک ایلام، علی اصغر کاظمی تصریح کرد: قطعه اول این طرح به طول ۱۳ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در حال اجرا است و مطالعه ۵پ نج کیلومتر باقی مانده این مسیر تا پل گاومیشان به انجام رسیده که در صورت تأمین اعتبار لازم عملیات اجرایی قطعه بعدی نیزاجرایی می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام بیان کرد: برای اجرای ۱۳ کیلومتر اول این طرح نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد

وی افزود: طراحی پل بزرگ گاومیشان نیز انجام گرفته و در آینده نزدیک عملیات احداث این پروژه بزرگ بر روی رودخانه سیمره نیز آغاز خواهد شد.

کاظمی تصریح کرد: از مزایای این طرح علاوه بر افزایش ایمنی مسیر می توان به تسهیل ارتباط استان ایلام با استانهای لرستان و خوزستان از طریق شهرستان پل دختر و همچنین ارتباط شهرستانهای شرقی استان ایلام با شهرستان های آبدانان و دهلران از طریق تونل بزرگ کبیر کوه و در نهایت دسترسی به مرز چیلات و شمال استان خوزستان اشاره کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار