رییس پلیس راهور ایلام؛
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از ازدحادم مراجعان در مرکز تعویض پلاک ایلام و دفاتر خدمات خودوریی سراسر استان در روزهای اخیر خبر داد و گفت: شهروندان تا بازگشت شرایط به حالت عادی از مراجعه غیر ضروری به این مرکز خودداری کنند.
کد خبر: ۸۵۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 29 May 2020

 به گزارش  تابناک ایلام به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: خارج کردن و انتقال پلاک های فعال به خریداران خودرو جهت رفع محدودیت ثبت نام در پیش فروش های ایران خودرو و شرکت سایپا ،تعطیلی دو ماهه مرکز ناشی از شیوه ویروس کرونا و مسائلی از این دست از جمله دلایل افزایش حجم متقاضیان به مراکز تعویض پلاک است.

وی با بیان اینکه حجم مراجعان در چند روز اخیر بطور قابل ملاحظه و غیرقابل پیش بینی افزایش یافته است، افزود: در حال حاضر به دلیل محدودیت های زیرساختی و تجهیزاتی امکان ارایه خدمات به این تعداد از متقاضیان در مرکز تعویض پلاک استان وجود ندارد.

سرهنگ کهزادی با اشاره به اینکه عمده این مشکلات به دلیل خرید و فروش های قولنامه ای خودرو و بی تفاوتی نسبت به موضوع نقل و انتقال پلاک در زمان خرید و فروش است، یادآور شد: برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی ضروری است متعاملین در هنگام خرید و فروش خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه و پلاک را به نام خریدار انتقال دهند.

وی با تاکید بر اینکه در بازه زمانی کوتاه نمی توانیم تعداد غرفه ها را بیش از این افزایش دهیم، از شهروندان خواست: تا بازگشت شرایط به حالت عادی از مراجع غیرضروری به این مرکز خودداری کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار