استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: عالم مدیریت صحنه تلاش و خدمت به مردم است و مدیران ضعیف و ناتوان که انگیزه کار کردن ندارند، قبل از برکناری استعفا بدهند.
کد خبر: ۸۵۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 28 May 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به ضعیف بودن برخی از مدیران در ارزشیابی های به عمل آمده، افزود: مدیرانی که در گزارش عملکرد ضعیف ارزیابی شده اند دو حالت دارد یا در ارائه گزارش عملکرد خوب عمل نکرده اند که باید اصلاح کنند یا اینکه واقعاً عملکرد ضعیفی داشته اند که لازم است استعفا بدهند تا آنکه توان کار و پاسخگویی دارد، بیاید.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به دستاوردهای خوب بدست آمده در استان، بیان کرد: این دستاوردها در هر استان دیگر بود با آب و تاب آن را بازگو می کردند اما برخی از مدیران ما حتی توان تشریح و بازگو کردن این دستاوردها را که خود در آن نقش داشته اند، نداشتند و این از نشانه های مظلومیت دولت است.

وی ادامه داد: عدم دفاع از دستاوردها موجب نمایش ضعیف عملکرد مسئولان در بین مردم و باعث بدبینی در آنان می شود و از این بابت مسئولان مربوطه بایست پاسخگوی اصحاب رسانه و فضای مجازی در تشریح عملکرد خود باشند.

نماینده عالی دولت در استان در خصوص برخی قضاوت های دوگانه نسبت به گزارشات مرکز آمار از جانب برخی کنشگران فضای مجازی گفت: برخی با بولد کردن نرخ تورم استان سعی در پنهان کردن دستاوردهای استان دارند در حالیکه اگر آنها گزارش مرکز آمار را در مورد نرخ تورم قبول دارند چرا در ارتباط با دیگر گزارشات این مرکز چون کاهش نرخ بیکاری استان چنین نظری ندارند.

وی با اشاره به این مطلب که برخی علت تورم در استان را صرفاً نظارت ضعیف بر بازار و توزیع کالا عنوان می کنند، افزود: این در حالی است که افزایش نرخ تورم به علل و عوامل گوناگونی از جمله گردش مالی، میزان نقدینگی، فرهنگ مالی، میزان عرضه و تقاضا و … دیگر موارد بستگی دارد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت های خود از افزایش معافیت گازرسانی به واحدهای صنعتی و اقتصادی و تولیدی خبر داد و گفت: معافیت گازرسانی به واحدهای صنعتی و اقتصادی و تولیدی از ۲۴۰ میلیون تومان به ۴۸ هزار دلار به نرخ سامانه نیما افزایش یافته است./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
ضعیف ترین مدیران که در حوزه استاندار و دستگاههای وابسته به آن منصوب شده اند گواه شفافی است که خود ایشان آن را کتمان می کنند و اصلاح هم نمی کنند بعد با حالت توجیهه می گویند مدیرانی که در گزارش عملکرد ضعیف ارزیابی شده اند دو حالت دارد یا در ارائه گزارش عملکرد خوب عمل نکرده اند که باید اصلاح کنند، کجای این مملکت و کدام مدیر را سراغ دارید که در گزارش خود اغراق نکرده باشد که آقای استاندار نگران ارائه گزارش شده اند!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار