مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از ثبت نام ۴۴۷ کارگاه آسیب دیده از کرونا در ایلام برای دریافت تسهیلات خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 28 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛احمد خان محمدیان اظهار کرد: شیوه نامه پرداخت تسهیلات به بانک ها روز سه شنبه ارسال شده است.

وی گفت: این تسهیلات حمایتی کرونا برای ۱۳ رسته شغلی که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی هستند، درنظر گرفته شده است.

خانمحمدیان تصریح کرد: یک رسته دیگر (کشاورزی) برای دریافت این تسهیلات با تصویب ستاد کرونا اضافه شد و مرغداران و کارگاه‌های فعال در این رشته که کد کارگاهی داشته باشند می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی ادامه داد: محدودیت زمانی برای ثبت نام کارفرمایانی که پیامک دریافت کردند وجود ندارد و بازپرداخت این تسهیلات دو سال است که سه ماه پس از واریز (مهرماه) شروع می‌شود.

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تاکنون ۴۴۷ کارگاه واجد شرایط برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کرده اند.

خانمحمدیان گفت: پرداخت این تسهیلات به صورت دو مرحله‌ای بوده که در مرحله اول ۵۰ درصد تسهیلات متعلق به صاحبان کسب‌وکار پرداخت و مابقی یک ماه بعد از آن و پس از تأیید دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در سامانه کارا به ازای هر شاغل دارای پرونده بیمه تأمین اجتماعی انجام می‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار