مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: در سال گذشته بیش از چهار هزار و ۷۰۰ نوع خدمت در زمینه های عمرانی و مسکن به مددجویان مورد حمایت این نهاد در استان ارائه شده است.
کد خبر: ۸۵۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ 27 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قنبر موسی نژاد بیان کرد: برای ارائه این تعداد خدمت عمرانی بیش از ۲۸۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: در این مدت در زمینه کمک به ساخت و خرید مسکن مددجویی ۵۴۸ مورد طرح و خدمت انجام گرفته که هزینه اجرای این طرحها بیش از ۹۴ میلیارد ریال بوده است.

موسی نژاد تصریح کرد: در زمینه تعمیرات کلی و جزیی مسکن مددجویان و نیازمندان نیز بیش از هزار و ۵۰۰ مورد خدمت انجام گرفته و در این زمینه نیز بیش از ۲۲ میلیارد ریال هزینه شده است.علاوه بر این در این مدت نیز به تعداد دو هزار و ۴۵۰ منزل مسکونی لوله کشی گاز صورت گرفته که هزینه این خدمات نیز حدود ۵۴ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ساخت مسکن برای مددجویان روستایی با همکاری سپاه پاسداران را یکی از پروژه های مهم این نهاد در سال گذشته عنوان کرد و گفت: در این طرح ۲۲۲ واحد مسکونی برای مددجویان مناطق دورافتاده و روستایی ساخته شده که جهت اجرای این طرح نیز ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار