مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به پروژه راهسازی سیروان-ایلام اظهار کرد: این پروژه در چند فاز در حال اجرایی شدن است که تاکنون ۲۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.
کد خبر: ۸۵۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 27 May 2020

به گزارش تابناک ایلام، علی اصغر کاظمی اظهار کرد: هم اکنون پروژه های مختلفی در حوزه راهسازی شهرستان سیروان در حال اجراست که در آینده ای نزدیک بخش مهمی از پروژه ها به بهره برداری می رسد.

کاظمی بیان کرد: عملیات اجرایی پروژه راه سازی چشمه چاهی – سفیدخانی محور ایلام- سیروان در دو قطعه در حال انجام است، این طرح به منظور کاهش مسیر مرکز استان به مرکز شهرستان سیروان و همچنین حذف نقاط پرحادثه، با پیگیری های به عمل آمده آغاز شده است و هم اکنون پیمانکاران در دو قطعه مشغول فعالیت هستند.

وی خاطر نشان کرد: در قطعه اول به طول دو کیلومتر احداث پل بزرگ با دهانه ۱۰ متر و طول ۵۲ متر به پایان رسیده و بیش از ۵۰ هزار متر مکعب عملیات خاکی انجام شده است، قطعه دوم نیز به طول ۵ کیلومتر پیمانکار مشغول عملیات زیر سازی است که با پایان این مرحله عملیات روسازی (بیس و آسفالت) آغاز خواهد شد.

کاظمی تصریح کرد: با بهره برداری از این مسیر ارتباطی، ضمن حذف نقاط حادثه خیز جاده سیروان به ایلام، این مسیر ارتباطی هشت کیلومتر کوتاهتر می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام بیان کرد: پروژه راهسازی سیروان-ایلام دارای ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و در صورت تخصیص اعتبارات تا پایان سال تکمیل می شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار