استاندار ایلام؛
استاندار ایلام خواستار اجرایی شدن پروژه های بالای ۷۰ درصد در استان شد و افزود: مواظب باشیم در این شرایط بودجه را با ریز کردن هدر ندهیم بلکه با اولویت بندی آن دسته از پروژه هایی که پیشرفت بالایی داشته اند ولو اینکه محدود به دو یا سه پروژه مهم شوند در دستور کار قرار گیرند.
کد خبر: ۸۵۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 26 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛قاسم سلیمانی دشتکی خواستار مدیریت خوب و قوی منابع تملک دارایی و هزینه ای استان شد و گفت: اگرچه منابع درآمدی ما چون نفت و مالیات کم شده است اما لازم است در اختصاص منابع اولویت بندی کنیم.

وی در ادامه بر لزوم توجه ویژه به شهرستان هلیلان به عنوان یک شهرستان تازه تاسیس ومحروم در تخصیص اعتبارات شد و گفت: یکی از اولویت های اختصاص اعتبارات محرومیت مناطق است و از آنجا که هلیلان محروم ترین منطقه استان است بایست سهم محرومیت این منطقه در توزیع اعتبارات لحاظ شود.

سلیمانی دشتکی سپس خواستار بکارگیری کمک بنیادها و نهادهای مختلف در امورات استان شد و عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص پیش آمده مدیران تلاش کنند از ظرفیت نهادها و بنیادها برای جذب اعتبارات کمک بگیرند.

وی مدیر قوی را مدیری عنوان کرد که در جذب اعتبارات خارج از استانی چون اعتبارات ملی و کمک نهادها و بنیادها قوی عمل کند.

وی افزود: هر مدیری در هر رده ای هر جا که راه دارد از هر منابعی کمک بگیرد.

نماینده عالی دولت در استان ضمن گله مندی از عدم دفاع برخی مدیران از عملکرد دولت و دستگاه متبوع خود گفت: برخی از مدیران ما زحمت می کشند اما بلد نیستند گزارش بدهند و این یک ضعف است و باید برای پاسخگویی و ارائه گزارشات به مردم و سازمان بالادستی اقدام کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار