مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، گفت: ۶۰ درصد باشگاه‌های ورزشی کم‌برخورد در مناطق زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شدند.
کد خبر: ۸۵۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰ 26 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مظفر علی‌شائی گفت: بر اساس آخرین اطلاعیه ستاد ملی کرونا در خصوص بازگشایی باشگاه‌های ورزشی که از طریق سایت وزارت ورزش و جوانان به صورت فراخوان منتشر شده است باشگاه‌های مناطق سفید و زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بازگشایی شدند.

وی افزود: ۶۰ درصد باشگاه‌های ورزشی کم‌برخورد این استان در مناطق زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مجوز از هیات پزشکی ورزشی از اول خرداد سال جاری بازگشایی شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: همچنین رشته‌های ورزشی کم‌تماس مانند فوتبال، والیبال و بدنسازی و دیگر رشته‌های کم‌برخورد با دریافت گواهی و تایید هیات پزشکی ورزشی همچنین پذیرش محدود به زودی در مناطق زرد بازگشایی می‌شوند.

وی بیان داشت: پذیرش ورزشکاران مشکوک و بیمار در همه اماکن ورزشی ممنوع بوده و قبل از شروع به کار همه کارکنان شاغل در اماکن ورزشی انجام تست PCR الزامی است.

علی‌شایی ادامه داد: برگزاری مسابقات در هر شهری که بازگشایی انجام شده است، منوط به تاییدیه معاونت بهداشت وزارت بهداشت است و  فعالیت ورزشی در تمام اماکن ورزشی فوق بایستی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار