سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام از پیدا شدن فرد مفقود شده در ارتفاعات حاجی بختیار بخش چوار در دومین روز عملیات جستجو و نجات توسط نیروهای هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ 26 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام، علی اصغر علی اکبری بیان کرد: امروز در دومین روز از ادامه عملیات جستجو و نجات برای یافتن فرد مفقود شده تیم واکنش سریع به همراه یک تیم امداد و نجات کوهستان از جمعیت هلال احمر شهرستان ایلام به محدوده آخرین تماس فرد مفقود شده اعزام شدند.

وی بیان کرد: با تلاش بی وقفه نجاتگران، فرد مفقود شده در حالی که دچار ضعف و بی حالی شدید شده بود در ارتفاعات حاجی بختیار بخش چوار پیدا و اقدامات اولیه امدادی توسط نیروهای هلال احمر بر روی وی انجام شد.

وی افزود: نجاتگران این جمعیت فرد مفقود شده را که مردی ۵۲ ساله بود، پس از تثبیت با استفاده از ست نجات کوهستان (بسکت) به پایین کوه منتقل و جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل همکاران مرکز فوریت های پزشکی نمودند.

علی اکبری اظهار کرد: گفتنی است بعد از ظهر دیروز و در پی تماس های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (EOC) مبنی بر مفقود شدن یک مرد ۵۲ ساله در ارتفاعات حاجی بختیار گزارش شد.

وی خاطر نشان کرد: تیم‌های امداد و نجات این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و هموطنان در صورت بروز حادثه می‌توانند با شماره سه رقمی (۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال احمر) تماس بگیرند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار