مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت :از آنجایی که ایام اربعین در پیش است و جاده های شریانی ایلام به مرز مهران منتهی می شود، تمام هدف این است تا قبل از اربعین، لکه گیری و روکش راه های شریانی استان آماده شود.
کد خبر: ۸۵۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 26 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛نورالله دلخواه اظهار کرد: از آنجایی که ایام اربعین در پیش است و جاده های شریانی ایلام به مرز مهران منتهی می شود، تمام هدف این است تا قبل از اربعین، لکه گیری و روکش راه های شریانی استان آماده شود.

وی بیان کرد: هم اکنون در تمامی محورهای شریانی، پیمانکاران حضور فعال دارند و کارها در حال انجام است.

دلخواه در عین حال بر لزوم حمایت مالی استان برای انجام طرح تاکید کرد و گفت: امسال برای هر استان، یک میلیارد تومان بودجه برای انجام طرح تخصیص یافت که این بودجه تنها ۶۰۰ تن قیر را تامین می کند.

وی تصریح کرد: در حالیکه امسال حداقل برای لکه گیری و به روزکردن آسفالت ها و آسفالت حفاظتی به هفت هزار تن قیر نیاز است.

دلخواه، با اشاره به اینکه انجام این طرح سراسری از ۱۹ فروردین در راه های شریانی استان، آغاز شده است، گفت: تاکنون ۹ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت برای لکه گیری و انجام روکش راه های شریانی به پیمانکاران تخصیص یافته است.

به گفته وی، در سالهای گذشته، قیر رایگان در اختیار ادارات برای انجام اینکار قرار می گرفت و وزارت راه و شهرسازی با وزارت نفت، مبالغ را تسویه می کرد. اما امسال در قانون بودجه، قیر رایگان دیده نشده و موضوع نقدینگی انجام کار را با مشکل روبرو کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد تا استان ها و همچنین استان ایلام حمایت مالی شوند تا کار به سرانجام برسد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار