مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام از اخذ تاییدیه ۱۰ طرح ایلام از سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران خبر داد و گفت: با تلاش های انجام شده، این طرح ها در قالب سرمایه گذاری مستقیم خارجی شامل پنج طرح تولید پلیمر زیست تخریب، ورق شفاف پلی کربنات، بطری پلیمری، فیلم ها یچند لایه بسته بندی مواد غذایی و کاغذ سنگی و تامین مالی خارجی پنج طرح آزاد راه حمیل- مهران، آزاد راه پل زال- چیلات، راه آهن، سد سیکان و سدچناره بوده است.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 24 May 2020

به گزارش تابناک ایلام، قدرت فیض اللهی اظهار کرد: با توجه به نیاز مبرم ایلام به سرمایه گذاری برای توسعه و اشتغال، زمینه حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان فراهم شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام افزود: طرح های ارائه شده توسط شرکت شهرک های صنعتی در قالب سرمایه گذاری خارجی و طرح های شرکت آب منطقه ای و راه و شهرسازی در قالب تامین مالی خارجی موفق به اخذ تاییدیه از سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران شده اند.

فیض‌الهی بیان کرد: تاکنون از سه هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال مجوز اسناد خزانه در ایلام دو هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اسناد خزانه در استان جذب شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار