رئیس پلیس راه استان ایلام از توقیف تعداد ۴۳۷ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در جاده های برون شهری و در راستای طرح برخورد با خودروهای متخلف استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 23 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده  اظهار کرد: پلیس راه استان با استفاده از ظرفیت‌های پلیسی در اختیار و در راستای حفظ امنیت و سلامت شهروندان از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۴۳۷ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در جاده‌های برون شهری استان را توقیف و پس از سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ کرده است.

وی افزود: پلیس راه، رفتارهای ترافیکی رانندگان وسایل نقلیه که بخش مهمی از تصادفات جاده‌ای که ناشی از خطای آنها است را زیر نظر دارد و با رانندگان متخلفی که خط قرمز پلیس را رعایت نکنند برابر مقررات رفتار می‌کند.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: با توجه به آغاز تعطیلات عید سعید فطر از کلیه رانندگان عزیز تقاضا داریم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در سرلوحه کار خود قرار داده و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز که منجر به حوادث ترافیکی می‌شود خودداری کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار در این ایام نباشیم.

همتی زاده اضافه کرد: برابر بررسی های صورت گرفته در بحث تصادفات جاده‌ای تعداد زیادی از رانندگانی که دچار حوادث ناگوار رانندگی شده اند بیش از مدت مجاز تعیین شده و به صورت پیاپی رانندگی کردند.

وی افزود: در واقع علت اصلی خواب آلودگی‌های زمان رانندگی، کم بودن ساعات خواب و بی خوابی زیاد پیش از رانندگی است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار