مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام با بیان اینکه روابط عمومی حوزه پر هزینه ای است، گفت: مدیران باید بر اساس آیین نامه نحوه فعالیت و اختیارات روابط عمومی دو در هزار اعتبار دستگاه ها را به این حوزه اختصاص دهند.
کد خبر: ۸۵۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ 22 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ آیت قیصربیگی  در نشست مدیران دستگاه های اجرایی استان و روابط عمومی ها با استاندار ایلام از پاسخگو نبودن برخی مدیران به رسانه ها و مردم گلایه کرد و افزود: مدیران باید با تعامل با رسانه ها پاسخگوی مطالبات و خواسته های مردم و رسانه ها باشند.

وی در خصوص اهمیت جایگاه روابط عمومی ها اظهار داشت: این حوزه به دلیل اهمیت باید دارای نیروهای کیفی و تخصصی باشد تا با پویایی در این زمینه فعالیت مطلوب داشته باشند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ضعیف موجب تضعیف دستگاه و روابط عمومی قوی موجب تقویت و تحقق اهداف مجموعه می شود، افزود: یکی از معیارهای ارزشیابی مدیران باید توجه به جایگاه روابط عمومی ها و پاسخگویی به مردم و رسانه ها باشد.

قیصربیگی از نگاه مثبت استاندار ایلام به روابط عمومی ها قدردانی کرد و گفت: جایگاه امروز روابط عمومی بیانگر نگاه حمایتی و دفاع استاندار از این حوزه است.

وی با اشاره به فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یادآور شد: این شورا از دو سال گذشته تشکیل و در زمینه سیاستگذاری فعالیت ها و برنامه های روابط عمومی نسبت به گذشته عملکرد مطلوبی داشته است.

در این نشست از مریم چراغیان مدیر روابط عمومی اداره کل اقتصاد و دارایی، ملیحه جعفری مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، حدیث عباسی مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد، آزاده خرم مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی، سعید خسروی نژاد مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و فرزانه علی محمدی مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان تجلیل شد.

همچنین از فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)، فرمانده نیروی انتظامی، مدیرکل اطلاعات، مدیرکل صدا و سیما، شهردار ایلام و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در جهت فعالیت برای تقویت و ایجاد روابط عمومی پاسخگو قدردانی شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار