استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: روز قدس روز حیات و نماد مبارزه دنیای اسلام با مظاهر ظلم است.
کد خبر: ۸۵۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 22 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در آستانه روز جهانی قدس پیامی را صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: امام خمینی (ره) با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، نور امید را به دل مظلومان فلسطینی تاباند و میلیون ها انسان آواره و مبارز را برای مقابله عملی با توطئه های رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهانخوار مصمم تر و استوارتر کرد.

وی اظهار داشت: این روز نه‌ تنها متعلق به ملت مظلوم فلسطین بلکه متعلق به همه آزادگان جهان است تا ندای مظلومان و عدالت خواهان در گستره عالم طنین انداز شود.

وی در بخش دیگری از این پیام آورده است: آری سالها از آن روز می گذرد اما امروز عزم مسلمانان برای رهایی قدس شریف چنان راسخ و استوار است که هیج عامل و یا شرایطی نمی تواند در اراده مسلمانان برای نابودی رژیم جعلی اسرائیل خللی وارد کند.

وی تاکید کرد: مسلمانان در اقصی نقاط جهان با اشراف کامل بر شرایط حاکم بر معادلات دنیای امروز به ویژه منطقه خاورمیانه تمام توان خود را برای رهایی فلسطین مظلوم پاره تن اسلام بکار می گیرند، شرایطی که جبهه استکبار را در نهایت به اضمحلال می کشاند.

استاندار ایلام یادآور شد: امسال اگرچه به دلیل شیوع بیماری کرونا توفیق برگزاری راه‌پیمایی روز جهانی قدس میسر نیست، اما این امر مانع از آن نخواهد شد که ندای ظلم‌ستیزی و آزادی‌خواهی ملت ایران و سایر ملت‌های آزاده جهان در حمایت از آرمان فلسطین و قدس شریف به گوش جهانیان نرسد.

سلیمانی دشتکی در ادامه این پیام آورده است: اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و محکومیت جنایت‌های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین، همراه با مردم مومن و روزه‌دار استان ایلام با آرمان‌های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای جبهه مقاومت تجدید میثاق کرده و از مردم شریف استان تقاضا دارم که با فعالیت‌های متنوع فرهنگی توام با رعایت پروتکل های بهداشتی، حمایت خود را از آرمان آزادی قدس شریف به طریق مقتضی اعلام نمایند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار