استاندار ایلام گفت: رونق تولید و رفع مشکلات اقتصادی آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.
کد خبر: ۸۵۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 21 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام  در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: امروز برگ برنده رویارویی با مسائل و مشکلات انسجام و همبستگی همه ارکان نظام در مسیر توسعه استان است.

وی در ادامه از رفع مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی به عنوان رویکردی مهم و قوی در کاهش آسیب های اجتماعی یاد کرد و افزود: در مناطقی که فقر اقتصادی و معیشتی وجود دارد آسیب های اجتماعی نیز بالا هست و البته نظام و دولت در استان یکدل و همصدا در این زمینه برنامه ریزی کرده است تا با نگاه ویژه تری به مناطق محروم توجه کند.

استاندار ایلام در ادامه اهتمام جدی دستگاه های درگیر در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را در رفع معضلات مناطق محروم استان خواستار شد و یادآور شد: در برخورد با علل و عوامل این آسیب ها بایستی ریشه ای عمل کرد و صرفا به توجهات مقطعی اکتفا نکرد.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: در بحث گرایش افراد به مواد مخدر بایست با جایگزین کردن عادت های خوب بجای عادت های بد در افراد تغییر رفتار پایدار ایجاد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار جابجایی زندان ایلام شد و گفت: در فاز اول بایست با قید فوریت موضوع جابجایی زندان تا پایان تیرماه انجام شود.

استاندار ایلام ادامه داد: البته برای انجام این کار نیازمند یک اراده قوی هستیم که از دستگاه های درگیر در کار می خواهم در این زمینه اقدام کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار