فرمانده انتظامی استان:
فرمانده انتظامی استان ایلام از توقیف بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در اجرای طرح های مختلف انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 18 May 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری با اشاره به اجرای مختلف طرح های انتظامی و ترافیکی در سطح استان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف که اقدام به حرکات نامتعارف و مخاطره آمیز کرده بودند در راستای مطالبه به حق مردم توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی گفت: از ابتدای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان، تعداد ۶۹۳ خودرو، ۳۱۲ موتورسیکلت و جمعاً به تعداد ۱۰۰۵ دستگاه وسائط نقلیه متخلف توقیف و تا تعیین تکلیف از مراجع قضائی روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم در خصوص توقیف خودروهای متخلف با مراجع قضایی انجام شده است گفت: ماموران پلیس راه و راهور موظفند در صورت مشاهده خودروهای هنجارشکن پس از اعمال قانون،ودر پاسخ به مطالبه به حق مردم، راننده خاطی را به مرجع قضایی معرفی کنند.

یاری گفت: به ماموران پلیس راه و راهور استان ابلاغ شده که بدون اغماض با خودروهای شیشه دودی، فاقد مدارک ، مروج بی حجابی، سگ گردانی و انجام حرکات مخاطره آمیز برابر قانون برخورد و راننده خاطی را به مرجع قضائی معرفی کنند.

وی از رانندگان وسائط نقلیه اعم از موتوری و خودرویی خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی، رعایت عفاف و حجاب عدم انجام حرکات مخاطره‌آمیز را در دستور کار خود قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه مقررات راهنمایی و رانندگی نشات گرفته از احکام نظام اسلامی است، گفت: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی انسان را به صورت صحیح و سالم به مقصد می‌رساند و و مانع زیان رساندن به دیگران نیز می‌شود./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار