در این خانه از یک نمای دوبل استفاده شده است اطراف خانه با یک پارچه بزرگ طراحی شده و میله‌های استیل تزئین شده است و داخل این روکش زیبا نیز متناسب و یکپارچه با نمای بیرونی طراحی شده است.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 18 May 2020
 

شاید حتی یک کلبه گلی در یک منطقه دور افتاده نیز بتواند نیاز به تنهایی را برطرف کند. اما دیدن هنرنمایی معماران و طراحان مطرح جهان خالی از لطف نیست. در این مجموعه سریالی قصد داریم در هر قسمت به یک نقطه از جهان سفر کرده و یک خانه را به شما معرفی کنیم:

جونیپر هاوس واقع در جزیره زیبای گوتلند در سوئد، نخستین انتخاب ما برای معرفی به شما است. هنگامی که معمار اهل استکهلم، هانس مورمن و شریک زندگی او اول آلبرتز تصمیم گرفتند مدتی دور از هیاهو باشند، فورا جزیره گوتلند به ذهنشان رسید. گوتلند بزرگترین جزیره سوئد محسوب می‌شود و در دریای بالتیک قرار گرفته است. این جزیره فوق العاده زیبا است و تقریبا همه گردشگران مایلند از این جزیره زیبا و خلوت بازدید کنند.

مورمن سعی کرد با یک طراحی چالشی و خاص تصاویر طبیعت، درختان و زیبایی‌های محیطی را روی تمامی دیوار‌های خانه تصویر کند. او معتقد بود یک طراحی مدرن نباید به چشم انداز طبیعت آسیب برساند؛ بنابراین او تصمیم گرفت در قلب یک بیشه سرسبز خانه خود را بنا کند.

 
 

در این خانه از یک نمای دوبل استفاده شده است اطراف خانه با یک پارچه بزرگ طراحی شده و میله‌های استیل تزئین شده است و داخل این روکش زیبا نیز متناسب و یکپارچه با نمای بیرونی طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: 

۸ اتاق مخفی مشهور جهان + عکس

ایده جالب یک جای مخفی در شومینه (فیلم)

کوچه‌ های مخفی شهر لیون (+عکس)

این طراحی یک هارمونی خیره کننده با درختان همیشه سبز منطقه دارد که از فاصله دور به نظر می‌رسد چراغ‌های خانه در قلب درختان بیشه قرار دارند. این خانه ۵۳۸ متر مربعی به شیوه‌ای تزئین شده که نورگیری فوق العاده مناسبی دارد.

فضای داخلی خانه نیز بسیار دنج طراحی شده و فضای داخلی و خارجی بر محور چوب ساخته شده است. محیط حیاط داخلی خانه کاملاً خصوصی است و در‌های شیشه‌ای کشویی در نمای غربی به عنوان ورودی اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

منبع: انتخاب

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار