مدیر کل کمیته امداد استان ایلام خبر داد:
مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان بیش از ۵۶ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان این استان توزیع شده است.
کد خبر: ۸۴۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴ 11 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قنبر موسی نژاد  در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای تهیه این تعداد پرس غذا بیش از یک میلیارد تومان با مشارکت افراد خیر و نیکوکار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر غذای گرم، تهیه سبدهای غذایی برای نیازمندان این استان از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان است، افزود: در این مدت بیش از هشت هزار و ۳۰۰ سبد غذایی در بین نیازمندان استان توزیع شده که در این زمینه نیز یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی شده تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۱۵۰ هزار پرس غذا و بیش از ۱۰ هزار سبد غذایی در بین نیازمندان این استان توزیع شود.

موسی نژاد در ادامه با عنوان اینکه همه هزینه‌های این تعداد پرس غذا و سبدهای غذایی با مشارکت افراد نیکوکار تأمین شده است، گفت: با توجه به استمرار این برنامه‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان، از همه افراد خیر و نیکوکار در این استان در زمینه مشارکت در این امر نیک و خداپسندانه دعوت می‌کنیم.

وی حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین این استان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین را یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: در این مدت بیش از ۳۰۸ کودک یتیم و محسنین نیازمند صاحب حامی شده‌اند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار