سرپرست اداره کل زندان های ایلام گفت: سال گذشته ۷۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی این استان با کمک خیرین آزاد شدند.
کد خبر: ۸۴۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 10 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ توفیق مهدی زاده  اظهار داشت: مبلغ بدهی مالی زندانیان مذکور بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال بود که با همت مددکاران و تلاش هیات های صلح و سازش، مبلغ ۷۰ میلیارد ریال تخفیف و رضایت شکات اخذ گردید که با اعطای مساعدت های ستاد دیه، خیرین و آورده های شخصی زندانیان، زمینه آزادی آنان فراهم گردید.

وی افزود: امسال جشن های گلریزان و نسیم مهر استان ایلام به علت شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، به ‌صورت غیرحضوری و مجازی و با بهره مندی از ظرفیت صدا و سیما و کانال های خبری و رسمی برگزار می شود.

سرپرست اداره کل زندان های ایلام به برنامه های در نظر گرفته برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان اشاره کرد و یادآور شد: انتظار داریم امسال نیز همچون سال های گذشته، خیرین نیکوکار، اصناف، بازاریان و مسولان استانی، ستاد دیه را حمایت کنند تا بتوانیم با مبالغ جمع آوری شده شاهد آزادی تعداد بیشتری از زندانیان در استان باشیم.

مهدی زاده با اشاره به اینکه مردم استان همواره در امور خیر پیشگام بوده و هستند بر همکاری آنها در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تاکید کرد و گفت: همکاری در جشن گلریزان و کمک برای آزادی مددجویان زندانی از لحاظ اجتماعی و خانوادگی موضوعی مهم و نیاز به عنایت بیشتری دارد.

وی اضافه کرد: شماره حساب ۰۲۰۷۴۲۴۹۲۰۰۰۱ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۷۱۴۲ از سوی ستاد دیه استان ایلام برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اعلام شده است.

مهدی زاده در ادامه به برگزاری کارگاه های آموزشی برای همسران زندانیان با موضوع هایی چون مهارت های اساسی زندگی، پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: انجمن های حمایت از زندانیان تمامی خانواده های زندانیان را تحت پوشش بیمه سلامت قرار داده اند و حمایت های مادی و معنوی به صورت مستمر از آنها انجام می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار