معاون سیاسی استاندار قزوین:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با اقدامات صورت گرفته این روز‌ها شاهد کاهش مبتلایان به کرونا در استان تا رسیدن به مرز صفر هستیم.
کد خبر: ۸۴۷۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 09 May 2020
 روند کاهش مبتلایان به کرونا در قزوین به صفر نزدیک می‌شود
 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در حاشیه برگزاری مرحله دوم رزمایش ملی مواسات و احسان گفت: در حال حاضر استان در وضعیت مساعد بهبود ویروس کرونا قرار دارد .
او با اشاره به کاهش ۸۰ درصدی شیوع این ویروس در استان خاطرنشان کرد: این مسئله به معنای نزدیک شدن به پایان دوره این بیماری نیست بلکه باید مردم کماکان مراقبت و پیشگیری از این ویروس را در راس برنامه‌های خود قرار دهندو برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیز همچنان حساس باشند.
این مسئول با اشاره به فرارسیدن مراسم خاص پنجاه بدر مردم قزوین، گفت: از شهروندان درخواست داریم تا ضمن حرمت ماه مبارک رمضان، همانند آیین سیزده بدر، امسال این مراسم را نادیده گرفته و همچنان در منازل خود بمانند.
حبیبی با اشاره به همراهی ملت بزرگ ایران در تاسی از فرمان مقام معظم رهبری برای حضور و مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی، افزود: هزار و ۱۴۴ گروه جهادی، مردمی، تشکل و ثمن دراستان قزوین پای کار آمدند و علاوه بر تولید و توزیع ماسک و موادضدعفونی کننده، ۳۵۰ میلیارد ریال نیز کمک نقدی و غیرنقدی را برای نیازمندان و محرومان جامعه جمع‌آوری کردند.
منبع : صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار