دبیر قرارگاه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان؛
دبیر قرارگاه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: ۱۷ هزار بسته خوراکی از سوی این ستاد به اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا در استان ایلام اهدا شده است که توزیع آنها از امروز آغاز می شود.
کد خبر: ۸۴۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 08 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مهدی سیاروک اظهار داشت: این تعداد بسته خوراکی امروز وارد استان شد و در قالب رزمایش احسان و همدلی بین صنوف آسیب دیده از کرونا و اقشار نیازمند توزیع می شود.

وی افزود: هر بسته خوراکی شامل یک کیسه برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، نخود و لوبیا به ارزش ریالی ۳۲۰ هزار تومان است که به ۱۷ هزار خانوار استان ایلام اهدا خواهد شد.

سیاروک یادآور شد: این اقلام خوراکی به خانواده هایی اهدا می شود که توسط موسسه های خیریه،‌ پایگاه های مقاومت بسیج، هیات امنای مساجد و افراد خیر شناسایی و معرفی شده اند.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه ستاد فرمان اجرایی امام در مرکز مبالغ قابل توجهی را در اختیار ۲ نهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی قرار داده است بنابراین اقلام خوراکی اهدایی به مددجویان این دو دستگاه داده نمی شود.

وی گفت: این اقلام با همکاری گروه های جهادی، پایگاه های مقاومت محلات، هیات امنای مساجد، موسسه های خیریه و خیرین به خانوارهای جامعه هدف تقسیم خواهد شد.

وی با بیان این اقلام به تمام نقاط استان داده می شود،‌ اظهار داشت: فهرست خانواده های نیازمند تمامی شهرستان های استان به قرارگاه ستاد اجرایی فرمان اجرایی امام در استان ارسال و این لیست مورد بازنگری و پایش قرار گرفته است.

سیاروک توضیح داد: باتوجه به اینکه اقلام اهدایی باید به همه خانواده ها داده شود لذا با پایش این فهرست اسامی خانواده هایی که قبلا از طرف سایر پویش ها هدایا و اقلام دریافت کرده اند، حذف خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار