معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تشکیل پلیس امنیت در این استان یک اقدام بسیار خوب و موثر در کشف و پیشگیری از قاچاق کالاست و تلاش می‌شود با همکاری بین بخشی قاچاق کالا از مرزهای استان به صفر رسانده شود.
کد خبر: ۸۴۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 07 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد نوذری اظهار داشت: تشکیل پلیس امنیت در این استان یک اقدام بسیار خوب و موثر در کشف و پیشگیری از قاچاق کالاست و تلاش می‌شود با همکاری بین بخشی قاچاق کالا از مرزهای استان به صفر رسانده شود.

وی یادآور شد: سال گذشته نسبت به سال قبل در کشفیات قاچاق کالا در مرزهای استان عملکرد خوبی داشتیم که بیانگر فعالیت و هوشیاری نیروهای مرزبانی و گمرگ است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: سال گذشته میزان کشفیات لوازم آرایشی ۴۱ درصد ، دارو ۶۵۷ درصد، لوازم یدکی خودرو ۱۳۵ درصد، دخانیات ۳۷درصد، لوازم خانگی ۲۲۱ درصد، پارچه ۳۴۰ درصد، تجهیرات رایانه ۸۳ درصد و سایر کالاهای اساسی ۵۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت.

نوذری تاکید کرد: بحث مبارزه با قاچاق کالا امسال با تدابیر ویژه‌ای دنبال می شود و اولویت در این زمینه پیشگیری است که امیدواریم با همکاری همه بخش‌ها بتوان اقدامات اساسی در پیشگیری از قاچاق کالا و ارز انجام داد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار