مدیرکل کمیته امداد استان ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۰۰ خانواده مددجو در استان ایلام فاقد مسکن مناسب هستند، گفت: قرار است در سال جاری ۱۰۰ واحد مسکونی در محل پرداخت زکات استان ساخته شود.
کد خبر: ۸۴۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲ 05 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قنبر موسی نژاد بیان کرد: مشوق‌هایی که هر ساله توسط دولت به عنوان معادل زکات برای ساخت پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم در اختیار این نهاد قرار می‌گیرد، افزایش پرداخت زکات را در پی داشته است.

وی بیان کرد: سال گذشته از همین محل حدود ۱۰۰ میلیون تومان اختصاص داده شد و ما انتظار داریم این مبلغ امسال برای تشویق زکات دهندگان در این استان افزایش قابل توجهی داشته باشد.

وی با عنوان اینکه اعتبارات تشویقی حوزه زکات تحول خوبی در زمینه‌های عمرانی در مناطق محروم این استان به دنبال داشته است، تصریح کرد: انتظار داریم امسال نیز این اعتبارات به کمک حوزه مسکن مددجویی در این استان بیاید.

موسی نژاد با بیان اینکه حدود ۶۰۰ خانواده مددجو در استان ایلام فاقد مسکن مناسب هستند، افزود: امسال انتظار داریم اعتبارات تشویقی زکات به کمک ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان فاقد مسکن این استان بیاید.

وی افزود: در سال‌های گذشته خوشبختانه با کار جهادی و پیگیرانه این نهاد بخش عمده مشکلات مسکن مددجویان در شهرستانه ای مختلف برطرف شده و در برخی شهرستان‌ها نیز نیاز مسکن مددجویان به صفر رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام افزود: هم اکنون تعداد خانواده‌های فاقد مسکن در این استان به حدود ۶۰۰ خانوار کاهش داده شده که عمده این خانواده‌ها نیز در شهر ایلام سکونت دارند که امیدواریم با کمک دستگاه‌های دیگر مشکلات این خانواده‌ها نیز برطرف شود./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار