ایلام-فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از انهدام باند سارقان حرفه ای و دستگیری هشت سارق در این راستا در شهرستان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۴۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 30 April 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ جمال موسوی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه تعداد هشت نفر از سارقان حرفه‌ای در شهر ایلام به صورت گسترده اقدام به سرقت و انبار آن در پاتوق خود می‌کنند موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام تحقیقات نامحسوس و کارهای اطلاعاتی و پلیسی سرانجام مشخص شد سارقان در دو پاتوق سکونت دارند.

وی با اشاره به اینکه انهدام این پاتوق‌ها موجب رضایتمندی شهروندان شده است، گفت: در این راستا بامداد امروز پس از هماهنگی با مرجع قضایی ماموران کلانتری ۱۲ موفق شدند تعداد هشت نفر از سارقان حرفه‌ای را دستگیر و تعدادی اموال سرقتی نیز کشف کنند.

این مسئول انتظامی عمده فعالیت این سارقان را سرقت‌های خرد عنوان کرد و خاطرنشان شد: سرقت محتویات داخل خودرو و سرقت از اماکن متبرکه برخی از اقدامات این سارقان می‌باشد.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه سارقان هم اکنون در مرحله بازجویی و تحقیقات هستند، اظهار کرد: متهمان پس از تکمیل شدن تحقیقات تا ساعاتی دیگر به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه از اول اردیبهشت ماه تاکنون سه پاتوق سارقان در شهر ایلام متلاشی شده، تصریح کرد: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و جمع آوری معتادان متجاهر ادامه خواهد یافت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار