مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام؛
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: صدا و سیما به عنوان یک رسانه وظیفه خود می داند که همپای کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان استان پیشگام باشد.
کد خبر: ۸۴۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 29 April 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد بازوند در دیدار با مسئولان کمیته امداد ایلام با بیان اینکه کمیته امداد و صدا و سیما در خدمت رسانی به مردم اهداف مشترکی دارند، افزود: رسانه ملی در مناسبت‌های گوناگون از جمله جشن احسان و نیکوکاری، جشن عاطفه‌ها و تبلیغ فریضه زکات و فطریه همواره در کنار کمیته امداد بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان چند پویش ملی با مشارکت نماینده محترم ولی فقیه در استان، کمیته امداد، سپاه و چند دستگاه دیگر با هدف کمک به نیازمندان شکل گرفته است در برنامه‌های صدا و سیما برای مردم این موضوع را تفهیم کرده‌ایم که بهترین راه کمک به مردم و نیازمندان از طریق این چند پویش است.

بازوند با بیان اینکه هر ساله خانواده‌های بسیاری پس از رسیدن به توانمندی از تحت حمایت کمیته امداد خارج می‌شوند، تصریح کرد: موضوع توانمندشدن قشر مددجوی این نهاد توفیق بزرگی برای نظام است و کمیته امداد در این زمینه عملکرد بسیار موفقی داشته است.

وی در پایان این دیدار گفت: صدا و سیمای مرکز ایلام این آمادگی را دارد که در زمینه توسعه هرچه بیشتر فرهنگ انفاق و نیکوکاری و توسعه مشارکت‌های مردمی و خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان استان با کمیته امداد همکاری کامل داشته باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار