رئیس کل دادگستری ایلام؛
رئیس کل دادگستری ایلام با اشاره به اینکه نقش نیروی انتظامی در کاهش جرائم استان ایلام مشهود است، گفت: حفظ امنیت اولویت دستگاه قضا و پلیس است.
کد خبر: ۸۴۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ 28 April 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی دهقانی  در حاشیه دیدار با فرمانده انتظامی استان، ضمن تبریک ایام مبارک رمضان، اظهار کرد: تدابیر اتخاذی از سوی انتظامی استان در همه موضوعات و حوادث که اخیراً در جامعه با آن مواجه بودیم قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه احساس امنیت در استان ملموس و مشهود است، افزود: نقش نیروی انتظامی در کاهش جرائم در استان، فعال و همیشگی بوده است.

دهقانی با اشاره به اینکه هر چه احساس امنیت در جامعه بالاتر باشد، به طبع آن امنیت نیز بیشتر خواهد بود، ادامه داد: نیروی انتظامی به رغم وظایف وتکالیف متعددی که در قانون برای آن تعریف شده است، در بحث برقراری نظم و امنیت ونیز در موضوع کشف جرائم کمک شایانی را به دستگاه قضایی نموده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام نیز اظهار کرد: به رغم مشکلات و کمبودها، پلیس با رویکرد جامعه محوری و جلب مشارکت عمومی در کنار تامین امنیت واقعی به ارتقای احساس امنیت برای مردم توجه داشته و به عنوان ضابط قضایی تلاش دارد در تامین امنیت با رعایت قانون، اجحافی در حق مردم نشود.

سردار نورعلی یاری کشف و کاهش جرائم و تامین نظم و امنیت اجتماعی را حاصل تلاش و مجاهدت شبانه روزی پلیس در تعامل و همکاری با دستگاه قضایی دانست و گفت: پلیس و دستگاه قضایی، به عنوان دو دستگاه همسو، مهم وتاثیرگذار و مکمل همدیگر در حفظ نظم و امنیت جامعه و برقراری آرامش روانی فعالیت دارند.

فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه حفظ امنیت، اولویت دستگاه قضا و پلیس است، خاطر نشان کرد: پیشگیری از جرم با مشارکت تمام سازمان‌های مرتبط نیازمند یک عزم همگانی بوده که عملکرد دستگاه قضائی در این خصوص کاملاً محسوس و قابل تحسین است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار