جانشین انتظامی استان ایلام
جانشین انتظامی استان ایلام از برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: با افرادی که روزه خواری کنند برخورد می شود.
کد خبر: ۸۴۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲ 26 April 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ شهاب عزیززاده ظهر  در جمع کارکنان انتظامی استان اظهار کرد: ماه رمضان، ماه نزول قرآن و ماه نزول برکات و رحمت بیکران الهی به بندگان است، در این ماه بوی خوش قرآن و شمیم شکوفه‌های دل انگیز مناجات و رایحه روح بخش بندگی خدا به مشام می‌رسد.

وی در ادامه بیان کرد: امیدواریم در این ماه پر از خیر و برکت با دعای مردم روزه دار بلاها و آفت ها، به خصوص بیماری منحوس کرونا از جامعه اسلامی دفع شود.

سرهنگ عزیززاده با تاکید بر برخورد قانونی و قاطع با افرادی که در انظار عمومی تظاهر به روزه خواری می‌کنند، گفت: نیروی انتظامی براساس وظایف ذاتی و قانونی و به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان با افرادی که عمداً در ملأ عام با تظاهر به روزه خواری حرمت این ماه مبارک را خدشه دار کنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: از متصدیان واحدهای صنفی، مسافران و افراد بیمار و همه کسانی که به هر دلیلی دارای عذر شرعی و پزشکی هستند، انتظار داریم که حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کرده و از روزه خواری در ملأعام جدا خودداری کنند.

جانشین انتظامی استان خاطر نشان کرد: از همه شهروندان تقاضا داریم ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، در صورت مشاهده هرگونه جرائم و تخلف مربوط به عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و نیز توصیه‌های بهداشت فردی و اجتماعی از سوی واحدهای صنفی و اماکن عمومی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا با متخلفان برابر قانون برخورد لازم صورت گیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار