رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان دهلران:
رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان دهلران گفت : در دوماه اول سال جاری 56پرونده صنفی به ارزش 70میلیون ریال در شهرستان دهلران تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۴۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 26 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مرتضی مهدوی رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان دهلران گفت مهترین تخلفات این صنوف عدم در ج قیمت، کم فروشی ، گران فروشی بوده است.

وی اظهارکرد: در دو ماه اول سال جاری تعداد 48گشت مشترک با دستگاه های مرتبط و1400تعداد بازرسی توسط بازریسن این اداره واتاق اصناف صورت گرفته است.

مهدوی افزود : نظارت جدی بر بازار و کنترل قیمت ها از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار بازرسان این اداره قرار گرفته است وقطعا با متخلفان با جدیت و مطابق قوانین برخورد خواهد شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران گفت: سال گذشته 380پرونده برای واحد های صنفی متخلف تشکیل و متخلفین به بیش از 13میلیارد ریال جریمه شدند.

وی بیان داشت : شهرستان دهلران ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی ثبت شده در سامانه اصناف دارد که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ واحد فعال هستند.

مهدوی گفت : شهروندان هرگونه کم فروشی ، نظارت بر گرانفروشی‌ها و تخلفات اصناف با سامانه 124 تماس بگیرند تا در کوتاه ترین زمان بازرسان این اداره موضوع را پیگیری و با متخلفین برخورد قانونی کنند./ح

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار