رییس دانشگاه ایلام گفت: به دلیل رشد کمی و کیفی دانشجویان بین الملل در این دانشگاه دفتر کنسولی مستقل با هدف عدم مراجعه دانشجویان خارجی به سایر ادارت برای انجام امور کنسولی راه اندازی شده است.
کد خبر: ۸۴۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱ 25 April 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد علی اکبری در خصوص تحصیل دانشجویان خارجی در دانشگاه ایلام اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ دانشجو از کشورهای عراق، افغانستان و سوریه در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

بهره مندی دانشجویان خارجی از آموزش های الکترونیک

وی افزود: همه دانشجویان خارجی دانشگاه ایلام همانند دانشجویان ایرانی از آموزش های الکترونیکی استفاده می کنند و همکاران ما در حوزه آی تی در تلاش هستند که این آموزش به نحوه خوبی صورت گیرد.

علی اکبری یادآور شد: دانشگاه ایلام همه نشست های خود را از جمله جلسات هیات رئیسه دانشگاه، شورای آموزشی، شورای فرهنگی، شورای پژوهشی و شورای فنی را بصورت آنلاین برگزار می کند.

آماده سازی دانشگاه ایلام برای تبدیل شدن به دانشگاه مجازی و بین المللی

رییس دانشگاه ایلام گفت: این اقدامات در در مرحله نخست جهت رعایت فاصله گذاری هوشمند برای مقابله با بیماری کروناست و در مرحله دوم نیز در تلاش هستیم که با این حرکت دانشگاه ایلام را برای تبدیل شدن به یک دانشگاه مجازی و بین الملل آماده کنیم.

علی اکبری تاکید کرد: به دلیل آشنایی و ممارست برخی اساتید با آموزش الکترونیک، پیشنهاد شده است در صورت بازگشت به شرایط عادی و قطع زنجیره کرونا برخی واحد های این دانشگاه بصورت آنلاین و مجازی ارائه شود.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار