دکتر محمدحسین قربانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و با اجرای فاصله گذاری هوشمند از امروز "شنبه" حضور کارمندان از یک سوم به دو سوم تغییر یافته و اصناف کم خطر می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.
کد خبر: ۸۳۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 11 April 2020

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان: فاصله گذاری هوشمند نیازمند همکاری آحاد مردم است

 

دکتر محمدحسین قربانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و با اجرای فاصله گذاری هوشمند از امروز "شنبه" حضور کارمندان از یک سوم به دو سوم تغییر یافته و اصناف کم خطر می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با بیان این که مصوبه ستاد مرکزی مقابله با کرونا همانند مصوبه شورای تامین و شورای عالی امنیت ملی بوده و در حکم قانون است، افزود: همه دستگاه ها باید مصوبه این ستاد را رعایت کنند.

 

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد مرکزی مقابله با کرونا در فعالیت صنوف، حمل و نقل و غیره پروتکل تعریف شده که همه ملزوم به رعایت آن هستند.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در گیلان از امروز "شنبه" بیست و سوم فروردین ماه برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، مشاغل پرخطر همچنان باید تعطیل باشند و سایر مشاغل کم خطر بایستی برای فعالیت خود به سامانه سلامت به آدرس www.salamat.gov.ir  مراجعه و ثبت نام کنند.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در اجرای فاصله گذاری هوشمند همچنان به همکاری مردم نیازمندیم، بیان داشت: این بخش از مدیریت بحران کرونا می تواند به عنوان همایش ملی در کشور و الگویی برای دنیا باشد.

وی در ادامه  اظهار داشت: از همه افرادی که به توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا توجه داشتند، قدردانی می کنم و خواستار ادامه همکاری آنان هستم.

قربانی بیان داشت: با شیوع ویروس کرونا از اسفندماه امسال، استان گیلان در اوج بحران کرونا کشور بود، اما تقریبا از نوزدهم اسفندماه امسال تا امروز بیست و سوم فروردین شیب نمودار ما رو به پایین است که این مهم را مدیون تلاش مدافعان سلامت و مشارکت مردم به ویژه "در سیزده بدر" هستیم.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان با تاکید بر این مطلب که در صورت عدم رعایت مردم برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، همان بحران و آسیب ها را خواهیم داشت، خاطر نشان کرد: ضروری است تا مردم خدمتگزاران خود را همکاری کنند تا قدم به قدم به این بحران فائق آییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار