مدیر حوزه هنری ایلام:
مدیر حوزه هنری ایلام گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشویق مردم به خانه نشینی با استفاده از ابزار هنر، این مرکز مسابقه هنری عکاسی برگزار می کند.
کد خبر: ۸۳۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 09 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد علی قاسمی افزود: این مسابقه با عنوان در خانه می مانیم در راستای سیاست های مبارزه با ویروس کرونا برای عموم مردم برگزار می شود.

وی با ذکر اینکه عکس ها باید با موضوع نشاط آفرینی در محیط خانواده باشد، افزود: اثار ارسالی در دو بخش دوربین حرفه ای وموبایل مورد داوری قرار می گیرند.

وی جوایز بخش حرفه ای این جشنواره را به ترتیب به مبلغ ۱۰میلیون ریال، هفت میلیون ریال و پنج میلیون ریال و همچنین تجلیل از سه نفر عنوان کرد و گفت: جوایز بخش عکاسی با موبایل نیز به ترتیب به مبلغ شش میلیون ریال، چهار میلیون ریال و دو میلیون ریال است.

مدیر حوزه هنری ایلام همچنین از برگزاری مسابقه عکس و فیلم کوتاه آیینه فرشتگان ویژه مدافعان سلامت استان خبر داد و افزود: موضوع آثار ارسالی باید سخت کوشی، ایثار و امید بخشی بیماران در محیط بیمارستان و محیط های قرنطینه باشد.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به این دو جشنواره را ۱۵ اردیبهشت ماه عنوان کرد و گفت: آثار ارسالی توسط واحد تجسمی و تصویری این مرکز جمع آوری و داوری می شوند.

قاسمی از عموم مردم برای شرکت در این دوجشنواره دعوت کرد./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار