عضو شورای هیات‌های مذهبی شهرستان ایلام:
عضو شورای هیات‌های مذهبی شهرستان ایلام گفت: به مناسبت عید نیمه شعبان و جهت نابودی بیماری کرونا، نان صلواتی در سطح شهر ایلام توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۳۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 08 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ هادی کرمی عضو شورای هیات‌های مذهبی شهرستان ایلام گفت: به مناسبت عید سعید نیمه شعبان میلاد با سعادت امام زمان (عج) و جهت نابودی بیماری منحوس کرونا نان صلواتی در شهر ایلام توزیع می‌شود.

وی افزود: در این طرح هزینه پخت نان تعداد ۲۰ نانوایی در مناطق فقیر نشین و حاشیه شهر ایلام پرداخت می‌شود.

عضو شورای هیات‌های مذهبی شهرستان ایلام اضافه کرد: همزمان با اعلام مردم این مناطق با مراجعه به نانوایی به صورت صلواتی مهمان سفره با برکت امام زمان خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح با توجه به اینکه تبادل اسکناس صورت نمی‌گیرد در جهت کاهش ابتلا به ویروس کرونا می‌تواند موثر باشد.

وی ادامه داد: این طرح با مشارکت موسسه خیریه حضرت زهرا (س) و هیات‌های مذهبی و خیرین سطح شهر ایلام برگزار خواهد شد.

کرمی خاطر نشان کرد: مردم و خیرین عزیز هم می‌توانند به نیابت از شهدا و اموات خود جهت مشارکت در این طرح می‌توانند با شماره ۰۹۱۸۹۴۱۶۳۶۹ تماس بگیرند.

وی در پایان اظهار داشت: نیمه شعبان یکی از جشن‌های مسلمانان شیعه است که هم‌ زمان با روز تولد امام دوازدهم شیعیان، حجت بن حسن است. دعاهای زیادی مانند دعای کمیل در این شب خوانده می‌شود. اهل سنت شب نیمه شعبان را «شب برات» نامیده و در آن به شب زنده‌داری و دعا می‌پردازند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار