فرماندار دهلران:
فرماندار دهلران گفت: روزانه ۶۰۰ لیتر آب ژاول در این شهرستان تولید می شود که با توجه به شیوع ویروس کرونا برای ضدعفونی معابر و خیابان های شهرها و روستاها به کار برده می شود.
کد خبر: ۸۳۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 06 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مجید عسگری در بازدید از مراحل تولید آب ژاول در این شهرستان گفت: این دستگاه قادر است روزانه ۶۰۰ لیتر آب ژاول تولید و عرضه کند.

وی افزود: برای تهیه این دستگاه اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

عسگری گفت: با تولید آب ژاول در شهرستان مشکلی برای ضدعفونی شهرها و روستا ها به لحاظ تامین ماده ضدعفونی کننده وجود ندارد و اداره آب و فاضلاب روستایی آب ژاول تولیدی را تامین و در اختیار مسوولان بهداشتی قرار می دهد.

اقدامات ستاد مقابله با کرونا روزانه رصد می شود

 فرماندار دهلران گفت: اقدامات ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان با بازدیدهای میدانی به صورت روزانه رصد و پایش می شود.

عسگری افزود: اعضای ستاد مقابله با کرونای شهرستان روزانه اقدامات خود را گزارش می کنند و همه اعضا بطور جدی پای کار هستند.

وی به ضدعفونی کردن شهرها، بخش ها و روستاها اشاره و اظهار کرد: مراقبت های بهداشتی از واحدهای عرضه مواد غذایی، بانک ها و جایگاه ها عرضه سوخت در دستور کار است و شبکه بهداشت بازدیدهای خود را تشدید کرده است.

عسگری از مردم خواست: در خصوص مقابله با کرونا در جهت حفظ سلامت خود و شهروندان با اعضای ستاد همکاری داشته باشند و به تذکرات توجه جدی کنند و برای رفت و آمدهای غیر ضروری خود محدودیت ایجاد کنند و تا جایی که ممکن است در منزل بمانند تا از این مرحله نیز با صحت و سلامت عبور کنیم و این بحران را پشت سر بگذاریم./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار