رئیس پلیس راه ایلام؛
رئیس پلیس راه ایلام از اعمال قانون دو هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو در ایلام طی طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۸۳۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 05 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: برای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تعداد هفت ایستگاه کنترلی در ورودی‌های استان با ۶۹ تیم عملیاتی انتظامی مستقر شده‌اند.

وی بیان کرد: این تیم‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم توجه به قانون مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، رانندگان متخلف را مشمول اعمال قانون جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف خودرو خواهند کرد.

همتی زاده تصریح کرد: خودروهایی که از مبادی ذی صلاح دارای مجوز تردد هستند، مشمول اعمال قانون در طرح فاصله گذاری اجتماعی نیستند.

وی افزود: در طول مدت اجرای این طرح تعداد، دو هزار و ۸۰۰ دستگاه به دلیل تردد غیرمجاز در سطح راه‌ها اعمال قانون، ۴۱ دستگاه وسیله نقلیه توقیف و دو هزار و ۹۸۴ دستگاه خودروی غیربومی به شهرهای خود عودت داده شدند.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: طرح ممنوعیت تردد ورود وسایل نقلیه غیربومی به استان و شهرستان‌ها تا زمان قطع زنجیره ویروس کرونا با شدت هرچه بیشتر در ورودی‌های استان و مسیرهای بین شهری اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از تمامی مردم شریف استان تقاضا می‌شود که نهایت همکاری و همراهی را با عوامل انتظامی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند.

سرهنگ همتی زاده به دلیل تعامل و همکاری مطلوب مردم فهیم استان با عوامل انتظامی و امدادی در مدت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و به ویژه روز ۱۳ فروردین (روزطبیعت) تشکر و قدردانی کرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار