کد خبر: ۸۳۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 04 April 2020

پرسپولیس هم مثل استقلال در این روزها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند. علاوه بر پرونده های سنگینی که انتظار سرخپوشان را در دادگاه جهانی می کشد، بازیکنان حال حاضر پرسپولیس هم میزان قابل توجهی از دستمزدها یا پاداش های خود را طلبکار هستند.

 

اخیرا هم با رفتن انصاریفرد از باشگاه پرسپولیس، تیم مدیریتی این باشگاه دستخوش تغییر و تحول شده و شایعاتی نیز پیرامون اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس شنیده می شود.

 

اما در این روزهای تعطیلی لیگ برتر، بازیکنان پرسپولیس دست به حرکتی هماهنگ زدند و با روشی که قبلا هم آن را انجام داده بودند، یعنی انتشار یک پست مشترک در اینستاگرام، به حمایت از هیئت مدیره فعلی باشگاه به منظور تامین منابع مالی پرداخته و ابراز امیدواری کردند که مشکلات اقتصادی پرسپولیس حل شود.

 

 

متن این پست که بازیکنان مختلفی از جمله سید جلال حسینی، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، علیرضا بیرانوند، سیامک نعمتی، شجاع خلیل زاده و بوژیدار رادوشویچ آن را منتشر کردند، به این شرح است:

 

کسی نمی‌تواند این واقعیت را کتمان کند که پرسپولیس نیازمند منابع مالی است؛ از طلبکاران داخلی تا بازیکنان و مربیان خارجی که هر یک ارقام ریز و درشتی را از باشگاه طلب دارند اما مسئله مهم این است که نباید یک نسخه موقت و اشتباه را دوباره تجویز کرد. همان نسخه‌ای که نه تنها هیچوقت نتیجه‌ای نداشته، بلکه مشکلات را بزرگتر و بدتر از قبل کرده است.

 

پرسپولیس بیش از آن‌که فکرش را کنید به پول احتیاج دارد اما بیشتر از آن نیازمند مدیرانی کاردان و اقتصادی است؛ شفافیت و سلامت مالی در اخلاقشان باشد و برای باشگاه ساختار تعریف کنند تا آنرا به ثبات برسانند. پرسپولیس این پتانسیل را دارد که بدون کمک‌های مستقیم، خود را اداره کند. مسند مدیریت پرسپولیس باید به کسانی سپرده شود که بر مشکلات آگاهی دارند و راه درآمدزایی را هم بلد باشند.

 

هیچکس به اندازه ما بازیکنان در جریان اتفاقات چند سال اخیر در تیم و باشگاه نبوده است تا بتواند ادعا کند واقعیت و ماهیت افراد را بهتر از ما می‌شناسد. مایی که با تمام وجودمان با همه مشکلات و کم وکاستی‌ها ساختیم و برای‌ ما همیشه رضایت و شادی هواداران و قهرمانی و سربلندی پرسپولیس مهمترین هدف بوده است.

 

ما برای اولین بار حرف مدیران کنونی را شنیده‌ایم، به آنها اطمینان داریم و حال که برای نخستین بار فرصت کرده‌اند کاری انجام دهند به آنها این فرصت را می‌دهیم تا برای بهبود اوضاع باشگاه تلاش کنند. از همه شما هواداران عزیز می‌خواهیم هوشیار باشید و در راه سازندگی باشگاه و عبور از مشکلات بزرگ کنونی، با اتحاد و همدلی مسئولیت خود را برای این هدف مشترک ادا کنیم و به حرف‌های بی پایه و اساس و شایعات توجهی نکنید.

 

 
 
 /ع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار