رییس پلیس راه استان ایلام گفت: در راستای پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا و کنترل هر چه بیشتر ترددها، محور ارتباطی سه راهی جندالله در مسیر ایلام به مهران مسدود شد.
کد خبر: ۸۳۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ 31 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ‌رضا همتی زاده اظهار داشت: در راستای جلوگیری از تردد افرادی که اصل مهم ماندن در خانه را رعایت نمی کنند، محور ارتباطی سه راهی جندالله محل اتصال جاده­ ایلام-سرنی، صالح آباد و مهران مسدود شد.

وی افزود: تنها به اهالی بومی محل با اثبات سکونتشان در شهر صالح آباد و روستاهای مسیر اجازه تردد داده خواهد شد.

رییس پلیس راه ایلام با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، یاداور شد: تاکنون بیش از سه هزار خودرو غیر بومی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به شهرهای محل سکونت خود عودت داده شده اند.

سرهنگ همتی زاده به محدودیت های تردد برای خودروهای غیر بومی اشاره کرد و گفت: از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تعداد ۷۸ خودرو به علت بی توجهی و تخطی از قوانین و اجرای طرح  و سرپیچی از فرمان پلیس ،اعمال قانون و جریمه شدند.

رییس پلیس راه ایلام از مردم خواست برای حفظ سلامتی خود و دیگران و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ضمن همکاری با پلیس از تردد در راه‌های برون شهری استان خودداری کنند چرا که در صورت تردد غیرضروری، ضمن جلوگیری از ادامه سفر آنها با اعمال جریمه پنج میلیون ریالی و توقیف وسیله نقلیه به مدت یک ماه مواجه خواهند شد./ع

 

 

ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار