معاون هماهنگ کننده قرارگاه ارتش غرب کشور؛
معاون هماهنگ کننده قرارگاه ارتش غرب کشور گفت: ۲۷ هزار و ۲۰۰ مورد تب سنجی و ضد عفونی خودرویی توسط نیروهای ارتش غرب کشور در ایستگاه های ایست و بازرسی ایوان و شباب انجام شده است.
کد خبر: ۸۳۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ 30 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛امیرسرتیپ دوم کیومرث جعفری اظهار داشت: از این تعداد تاکنون ۱۲ هزار مورد غربالگری و تست تب سنجی و چهار هزار ضدعفونی خودروها از طریق عبور از تونل رفع آلودگی در ایستگاه ایست و بازرسی شباب صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین هشت هزار و ۵۰۰ مورد تست غربالگری و تب سنجی سرنشینان خودروها و ۲ هزار و ۷۰۰ مورد ضدعفونی خودروهای عبوری از طریق عبور از تونل های رفع آلودگی در ایستگاه ایست و بازرسی ایوان انجام شده است.

جعفری یادآور شد: ۱۵۰ نفر از نیروهای درمانی و نظامی ارتش غرب کشور در ایستگاه های ایست و بازرسی ایوان و شباب به منظور پیشگیری و غربالگری ویروس کرونا در استان ایلام مستقر شده اند.

وی اضافه کرد: این تیم طی روزهای پنجم و هفتم فروردین ماه در ایستگاه های ایست و بازرسی ایوان و شباب در شهرستان چرداول مستقر شدند و در راستای حفظ سلامت شهروندان استان و خودروهای عبوری این ایستگاه ها اقدام به غربالگری و تب سنجی مسافران کردند و همچنین در هر ایستگاه ۲ تونل رفع آلودگی در مسیر رفت و برگشت ماشین های عبوری ایجاد شده است که خودروها با عبور از زیر این تونل ضدعفونی می شوند.

وی گفت: علاوه بر تیم های پزشکی و پرستاری و دیگر اعضای کادر درمانی، تعدادی از نیروی نظامی ارتش غرب کشور نیز برای همکاری با نیروی انتظامی و پلیس راه ایلام با هدف کنترل مسیرها و جلوگیری از ورود ماشین های غیر مقیم به استان ایلام در ایستگاه های ایست و بازرسی ایوان و شباب مستقر شده اند.

جعفری تاکید کرد: عمده حساسیت ها جلوگیری جدی از ورود ماشین های غیر مقیم به استان ایلام و تسریع در حرکت ماشین های گردشگران و مسافرانی است که قصد خروج از استان ایلام را دارند و این افراد در کنار نیروی انتظامی و پلیس راه استان ایلام برابر قانون نسبت به رانندگان و سرنشینان متخلف مماشات نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه عملکرد نیروهای ارتش غرب کشور در این چند روز استقرار و فعالیت در استان ایلام مورد رضایت اعضای شورای تامین، مسوولان و مردم استان ایلام قرار گرفته است، افزود: طی هفته جاری عملیات ضدعفونی و کلریده کردن معابر عمومی شهرستان های ایوان، سیروان و چرداول هم آغاز می شود./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار