مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام؛
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: از ابتدای طرح غربالگری مقابله با کرونا ۱۲۲ هزار و ۷۶۲ نفر در ورودی های استان ایلام توسط تیم های امداد و نجات این جمعیت پایش تب سنجی شدند.
کد خبر: ۸۳۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ 29 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛حسین عارفی افزود: از ۱۳ اسفندماه تا کنون تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ۱۲ محور مختلف استان جهت طرح غربالگری ویروس کرونا استقرار یافتند.

وی ادامه داد: در غربالگری های صورت گرفته تا کنون ۲۷ نفر دارای علامت (تب) توسط نیروهای امدادی این جمعیت که به بیماری کرونا مشکوک بودند به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

وی اضافه کرد: با همکاری جوانان و داوطلبان این جمعیت تاکنون ۱۰هزار و ۲۳۰ جفت دستکش، یک هزار و ۹۱۰ بطری محلول ضد عفونی کننده و ۱۴ هزار و ۸۵۵ عدد ماسک در بین مردم توزیع شده است.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام، از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان ایلام تا کنون ۱۴ هزار و ۶۴۶ لیتر مایع ضدعفونی در سطح معابر و مکان های عمومی توسط نیروهای هلال احمر در سطح استان توزیع  شده است.

بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، ۱۴ مورد جدید به شمار مبتلایان به کرونا در ایلام افزوده شد و از ۲۴۶ نفر به ۲۶۰ نفر رسید.

به گفته دکتر محمد کریمیان، طی این مدت فوتی نداشیم و شمار افرادی که در ایلام بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند همان ۲۱ مورد است.

۱۵۰ نفر از افراد مبتلا به کرونا نیز پس از طی دوره درمان از بیمارستان مرخص و دوران نقاهت خود را می گذرانند و  ۶ پزشک و ۹ نفر از کادر درمانی استان نیز به کرونا مبتلا شده اند./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار