فرماندار شهرستان دهلران گفت: از اولین ساعات بامداد جمعه از وارد شدن افراد و خودروهای غیر بومی به شهرهای این شهرستان جلوگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۳۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 27 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام، مجید عسگری اظهار کرد: ازبامداد جمعه ورودی و خروجی‌های شهرستان از سمت اندیمشک (سپتون) شهرستان آبدانان به دهلران و مهران به دهلران تنها با ارائه کارت ملی بومی شهرستان و بیمه نامه امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: این محدودیت‌ها تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و ادامه این طرح نیاز به مصوبه ستاد ملی کرونا دارد.

فرماندار دهلران عنوان کرد: از زمان اجرای این طرح تنها خودروهای سوخت‌رسان و حامل نیازهای ضروری مردم امکان تردد دارند، به وسایل نقلیه غیر بومی اجازه ورود به شهرستان داده نمی‌شود.

وی افزود: تردد در تمام اماکن و مناطق زیارتی، سیاحتی و گردشگری ممنوع است و اگر کسانی بخواهند تخلف کنند برابر مقررات علاوه بر توقیف خودرو مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

عسگری بیان کرد: توجه به توصیه‌های بهداشتی و درمانی و پرهیز از ترددهای غیرضروری از جمله موارد بسیار مهمی است که برای کنترل ویروس کرونا باید شهروندان مدنظر قرار دهند.

فرماندار دهلران گفت: افراد غیر بومی که در دهلران اسکان دارند، با توجه به محدودیت تردد باید هرچه سریع‌تر دهلران را به مقصد شهرهای خود ترک کنند./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار