استاندار ایلام:
استاندار ایلام از اهتمام جدی سپاه و نیروی انتظامی در ضد عفونی و کنترل مناطق مختلف و مبادی ورودی استان تشکر کرد و گفت: امروز در یازده مبادی ورودی استان با دستگاه تب سنج و با کمک دستگاه‌های متولی ورود و خروج افراد تحت نظر و کنترل است و بایست با شدت ادامه یابد.
کد خبر: ۸۳۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ 25 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست مشترک با معاون هماهنگی قرارگاه منطقه‌ای ارتش غرب کشور، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی استان، رئیس جمعیت هلال احمر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به فرمان ارزشمند مقام معظم رهبری در پای کار آمدن نیروهای مسلح برای مبارزه با بیماری کرونا اظهار کرد: به یقین استفاده از توان و ظرفیت نیروهای مسلح در این شرایط بسیار حائز اهمیت و مهم است.

وی ادامه داد: در این راستا قرارگاه ارتش در غرب کشور کنترل مبادی ورودی و خروجی و ضد عفونی شهرستان‌های چرداول، سیروان، ایوان و هلیلان را بر عهده گرفته است.

استاندار ایلام ادامه داد: همچنین سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر و بهداشت و درمان و … کنترل مبادی ورودی و ضد عفونی دیگر مناطق استان را پوشش می‌دهند.

سلیمانی دشتکی هدف از کنترل و پایش مبادی ورودی و خروجی استان را علاوه بر اجرای طرح غربالگری، ممانعت از ورد افراد غیر بومی به استان با توجه به ممنوعیت برنامه‌های سفر نوروزی عنوان کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار