استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با اشاره به تغییر خط برخی واحدهای تولیدی استان برای تامین مواد مورد نیاز مقابله با ویروس کرونا گفت: تاکنون ۳۲۱ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، ۶ هزار عدد گان مورد نیاز در مراکز پزشکی، ۱۲ هزار دست لباس حفاظتی، ۲۵ هزار عدد پد الکلی و ۶۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی تولید و در اختیار معاونت غذا و دارو استان قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۳۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 25 March 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی افزود: طرح غربالگری همزمان با کشور در ایلام راه اندازی شده است و تاکنون ۷۰ درصد مردم در این سامانه ثبت نام کرده و وضعیت عمومی سلامت آنها از طریق خوداظهاری بررسی و بلافاصله مراقب پزشکی شرایط آنها را بررسی و در صورت نیاز و برای معاینات پزشکی بیشتر به مراکز پیش بینی شده ارجاع داده می‌شوند.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: همچنین سامانه دومی نیز برای تحویل کالاهای مورد نیاز بهداشتی و درمانی پیشگیری از ویروس کرونا همچون دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی طراحی شده است چراکه پیش از این بدلیل احتکار در تامین این مواد با مشکل روبرو بودیم.

وی یادآور شد: این سامانه به همه خانواده‌ها و داروخانه‌ها متصل و ضمن جمع بندی، کالاهای مورد نیاز آنها را حتی به صورت پست در اختیار شهروندان قرار می‌دهد و در این طرح اولویت با افراد مشکوک و بیمار است تا با قیمت تمام شده و با هدف جلوگیری از احتکار و چند بار خرید توزیع شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: تاکنون یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از طریق خیرین و موسسه‌های خیریه کمک نقدی به منظور مقابله با ویروس کرونا جذب شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار