استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: تعداد بهبود یافتگان از ویروس کرونا در استان بیشتر از میانگین کشوری است.
کد خبر: ۸۳۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵ 24 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی  اظهار داشت: مجموع افراد مشکوک به بیماری کرونا در استان تاکنون ۸۴۵ نفر است که جواب آزمایش ۷۹۰ نفر آنها منفی بوده و ترخیص شدند.

استاندار ایلام یادآور شد: تا کنون نتیجه آزمایش کرونا ۲۱۴  نفر در این استان مثبت اعلام شده است که از مجموع ۱۰۰ نفر بهبود یافته، ۷۴ نفر در نقاهتگاه های خانگی یا مراکزی که پیش بینی شده است دوران نقاهت خود را سپری می کنند.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: ۱۳ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان تاکنون جان خود را از دست داده اند که از این تعداد ۱۱ نفر سابقه بیماری زمینه ای داشته و تنها ۲ نفر فاقد بیماری زمینه ای بوده اند.

وی اضافه کرد: ۹۵ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان مربوط به شهرستان ایلام، ۴۱ نفر ایوان ، ۲۹ نفر مهران، ۱۱ نفر دهلران، ۱۰ نفر دره شهر، ۱۰ نفر ملکشاهی، ۶ نفر آبدانان ، ۲ نفر چرداول و ۲ نفر سیروان بوده اند.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: ایلام از نظر افراد مبتلا به ویروس کرونا به نسبت سایر مناطق کشور وضعیت بهتری دارد بطوریکه در کشور تعداد مبتلایان ۰/۰۳ درصد است درحالیکه این مقدار در ایلام کمتر از این مقدار است، ضمن اینکه تعداد بهبودیافتگان در مجموع کشور ۳۵/۵ درصد بوده ولی در ایلام ۵۰ درصد مبتلایان بهبود یافته اند.

وی اظهار داشت: تعداد فوتی های ناشی از ویروس کرونا در کشور معادل ۷.۸ درصد مبتلایان بوده است درحالیکه این مقدار در ایلام ۶ درصد است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار