مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام؛
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت خودداری از سفر در شرایط کنونی کشور، استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و سفر مجازی مناسب‌ترین راه برای آشنایی هموطنان با جاذبه‌های گردشگری و تاریخی مناطق مختلف به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۳۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 24 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام، عبدالمالک شنبه زاده افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام طرح تور مجازی بازدید از جاذبه‌های شاخص تاریخی و گردشگری استان در قالب ۵۰ اثر شاخص تاریخی و گردشگری ایلام و دیگر شهرستانهای استان اجرا می‌شود.

شنبه زاده تصریح کرد: بر اساس این طرح گردشگران می‌توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیکی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام به آدرس www.ilamchto.ir اطلاعات مورد نیاز خود را درباره جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان را دریافت کنند.

وی ادامه داد: استان ایلام با داشتن جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی متعدد در ایام نوروز میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری بوده ولی امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و خودداری از سفر به استان امیدواریم از طریق تور فضای مجازی بتوانیم استان را به گردشگران معرفی کنیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار