سرپرست کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون بیش از ۷۰ نفر از مددجویان این نهاد در زمینه تولید ماسک و لباسهای حفاظتی بیمارستانی برای مقابله با ویروس کرونا در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۸۳۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ 20 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ رمضان دستیاری در حاشیه بازدید از دو کارگاه تولید لباس های بیمارستانی مربوط به مددجویان این نهاد در شهر ایلام بیان کرد: این تعداد کارآفرین روزانه بیش از ۱۰ هزار ماسک و صدها دست لباس حفاظتی تولید و وارد بازار می کنند.

وی افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا در این استان و به منظور تهیه اقلام مورد نیاز مردم در این زمینه، ۱۵ کارگاه تولید ماسک و لباس راه اندازی شده است و در آینده نیز تعداد بیشتری راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نهاد همواره از کار و تولید در خانواده های مددجو حمایت می کند، افزود: سالیانه هزاران خانواده مددجو در این استان با دریافت تسهیلات ارزان قیمت وارد عرصه کار و تولید می شود.

دستیاری تصریح کرد: مشکلات مردم این استان به دنبال شیوع ویروس کرونا باعث شد که این نهاد در این زمینه نیز وارد عمل شود و از کارآفرینانی که با تولیدات خود به مبارزه علیه این بیماری بروند به صورت جدی حمایت کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار